Close

Google Ads

Ce este Google Ads

Google Ads, cunoscut și sub numele de publicitate pay-per-click (PPC), este unul dintre cele mai cunoscute metode de publicitate online. De obicei, mărcile vor vizibilitate crescută foarte rapid sau un număr sporit de lead-uri în timp scurt și apelează la publicitate de tip PPC, adică plătești ceea ce consumi. Ideal este ca, împreună cu acest tip de publicitate cu plată, să întreprinzi și alte acțiuni menite să crească traficul și contactele relevante în mod organic.

Programul pus la punct de Google, Google Ads permite licitații pentru plasarea în partea de sus a rezultatelor căutării, pentru anumite combinații de cuvinte cheie. Aici nu contează cât de veche sau de mare este compania care licitează sau pentru care se licitează. Contează măiestria agenției în a programa campanii de reclamă optime, atâta vreme cât toți jucătorii plătesc.

Google Ads este o platformă extrem de competitivă, în continuă evoluție, în care brandurile pot obține rezultate spectaculoase cât timp respectă regulile jocului și setează campanii viabile. Pentru a evita erori costisitoare și timp pierdut, este înțelept să colaborezi cu agenții partenere Google, experimentate în Google Ads.

Ce obții prin Google Ads?

După configurarea contului Google Ads, următorul pas este structurarea contului în mod logic, pentru că acest lucru are impact puternic asupra mai multor valori cheie, cum ar fi scorul de calitate. Un cont Google Ads bine organizat aduce următoarele beneficii brandului:

  • Mai multă expunere către publicul țintă cu bugete mai mici decât alte metode clasice;
  • Optimizarea bugetului de marketing – plătești la click;
  • Trafic și clicuri mai relevante;
  • Scorurile de calitate superioare (și, prin urmare, cost-pe-clic mai mici)

Cu ce te putem ajuta noi?

Suntem agenție Google Partners și lucrăm cu Google Ads din 2013. Am întreprins, de-a lungul timpului, campanii Google pentru companii mai mici sau mai mari, atât pentru companii B2C, cât și B2B, integrate și cu alte mijloace de promovare.

  • Audit de campanii;
  • (Re)sStructurare cont;
  • Planificare campanii;
  • Setare campanii;
  • Monitorizare campanii;
  • Optimizare campanii;
  • Rapoarte.