Close

Facebook Ads

Ce reprezintă Facebook Ads?

Facebook Ads este o unealtă de markting, prin care poți ajunge mai ușor și cu costuri mai mici, comparativ cu alte platforme, la publicul tău țintă. Ai de o pagină de Facebook (de produs/companie/public figure) și de Business Manager pentru a crea campanii de publicitate plătite. Cum orice brand are obiective specifice, agenții de publicitate anunțuri în campaniile respective pentru a le ajuta să atingă aceste obiective.

Tipuri de obiective, pe care le pot îndeplini campaniile de Facebook Ads:

  • Conștientizarea mărcii (awareness): prin care marca devine cunoscută pentru prima dată sau devine cunoscută unui nou segment de public;
  • Reach: anunțul ajunge la cât mai multe persoane din publicul țintă;
  • Trafic: direcționat spre o anumită pagină sau o aplicație web.
  • Angajament: o audiență largă este angajată într-o acțiune a brandului, exemplu participarea la un eveniment sau abonarea la newsletter, etc;
  • Instalări de aplicații: Obții cât mai multe abonări/ descărcări de aplicații;
  • Vizualizări video: Obții  vizionări de videoclipuri ale brandului;
  • Contacte: mai multe contacte relevante;
  • Mesaje: încurajarea oamenilor să contacteze compania utilizând Facebook Messenger;
  • Conversii: prin care oamenii sunt inspirați să ia o anumită decizie (cum ar fi abonarea la newsletter, achiziții);
  • Vânzări de produse: prin conectarea anunțurile din Facebook la catalogul de produse;
  • Vizite în magazinul fizic:  clienții sunt direcționați către magazinul fizic din apropiere.

Cu ce te putem ajuta noi legat de campaniile de Facebook Ads?

Realizarea unor campanii de Facebook de succes nu este o treabă chiar atât de simplă, cum pare la prima vedere. De la targetarea corectă până la găsirea formatului corect de anunț, există tone de variabile care pot face sau împiedica campaniile să performeze bine, optim. Mai pe scurt, obții:

  • O abordare unică și consistentă a mesajelor către publicul țintă;
  • Campanii creative;
  • Atingerea obiectivelor de marketing, în ceea ce privește campaniile;
  • Mai multe contacte relevante, ușor de transformat în clienți.