Close

Conținut Creativ

Ce este Conținutul Creativ?

Povești, știri, fluxuri de la Instagram posts, Facebook posts, articole pe blog, videoclipuri, GIF-uri, etc, toate aparțin domeniului ”conținut”. Întâlnim conținut oriunde ne mutăm privirea, de la displayul stradal, mash-ul dpe clădiri, monitorul din metrou, ziare, social media, Google atunci când cauți o informație, emailuri zilnice, toate sunt conținut și fac parte din viața noastră de zi cu zi, indiferent că suntem consumatorii unui brand sau agenții creatoare de conținut.

Scopul conținutul este să ne informeze când facem interogări pe motoarele de căutare și mai nou pe social media, să ne ne ghideze dacă ne gândim la unele aplicații sau website-uri să zicem de călătorii, să ne distreze, să ne educe și multe altele.

Din perspectiva unui proprietar de afaceri conținutul te ajută să atragi publicul țintă prin diferite metode. Scopul conținutului este să aducă cât mai multe vizite pe website-ul companiei/ brandului.

Ce obții distribuing Conținut Creativ?

  • un cost mai mic per achizția unui client;
  • un rank mai bun pe motoarele de căutare;
  • mai mulți clienți;
  • mai multă autoritate;
  • mai multă notorietate;
  • fani;
  • vânzări;
  • referințe;

Cu ce te putem ajuta noi privind Conținutul Creativ?

Alături de alte acțiuni, cum ar fi campanii de reclamă în Google sau pe social media, campaniile de conținut te ajută să-ți îndeplinești obiectivele de marketing. Pentru a avea rezultate optime, noi putem contribui cu:

  • plan și strategie de conținut;
  • creare de conținut;
  • plasare de conținut;
  • monitorizare, analiză și optimizare campanie de conținut.

© Copyright 2018 Remarked Online.