Close

Cu DPO sau fără DPO în firmă?

Poate că mulți dintre voi vă întrebați dacă este sau nu este nevoie în firma voastră de un DPO. Pe scurt, data protection officer-ul este însărcinat cu tot ce înseamnă prelucrare de date cu caracter personal sau sensibil. El urmărește fluxul datelor în firmă și se asigură că aceste date sunt obținute într-un temei legal, […]

Read More

GDPR și noua eră în prelucrarea datelor cu caracter personal

GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal prevede că datele persoanelor fizice se vor prelucra începând cu data de 25 mai 2018 într-un alt mod decât vreodată. Ai nevoie să te aliniezi la noul regulament dacă: furnizezi produse / servicii în UE; colectezi date cu caracter personal sau […]

Read More

Cum ajungi cu restaurantul în topul căutărilor online

Deţinerea unui afaceri de tip restaurant nu mai este atât de facilă precum era cu mulţi ani în urmă. Nivelulul concurenţial este din ce în ce mai ridicat, diversificarea modurilor de satisfacere a nevoilor clienţilor este o componentă esenţială în asigurarea unui nivel sporit de popularitate, iar fidelizarea clientelei reprezintă un aspect esenţial pentru a-ţi […]

Read More

Optimizarea Ratei de Conversie vitală în campaniile online

De ce este importantă optimizarea ratei de conversie? Rata de Conversie este un instrument cu ajutorul căruia măsurăm nivelul performanţei unei campanii PPC (pay per click) pentru magazine online, care desfășoară activități de marketing online susținute. Pe scurt, optimizarea Ratei de Conversie înseamnă mai multe conversii. Cum știm că rata este bună? Din statistica pieței. […]

Read More

Promovarea caselor de avocatură prin marketing digital

Cabinetele de avocatură constituie una dintre cele mai provocatoare tipuri de afaceri promovate în mediul online. Fiind o activitate care presupune confidențialitate, etică, respectarea unei norme restrictive impuse de Baroul de avocatură, casele de avocați tind să practice în continuare promovarea mouth to mouth. Succesele răsunătoare ale unui avocat foarte bun, ca și ale unui […]

Read More

Cum să elimini review-urile false din Google My Business

Google My Business este una dintre modalităţile gratuite prin intermediul căreia îţi poţi promova compania în mediul digital. Orice companie care deţine (sau nu) un website şi care îndeplineşte condiţiile legale îşi poate înscrie afacerea în această secţiune. În mod normal, în cazul în care un client interesat de serviciile/produsele tale le va căuta în […]

Read More

10 motive pentru care ai nevoie de Digital Marketing în 2018

Digital marketing-ul este singura șansă a unui brand de a se conecta cu generațiile Y, Z și Alpha: Y adică sofisticați, sociali și creativi, Z preponderent digitali, independenți și dornici să schimbe lumea, Alpha nascuți digitali, cu tehnologia în sânge, la care nu ajungi aproape deloc prin metodele clasice. Dacă te-ai decis că te adresezi […]

Read More

Importanța cuvintelor cheie în promovarea online

La început a fost cuvântul! Despre importanța cuvintelor cheie în Google Adwords Keywords sau cuvintele cheie sunt legătura dintre ceea ce caută oamenii într-un motor de căutare și conținutul care te ajută pe tine ca advertiser să descrii produsul de vânzare. Tehnica de optimizare a acestui proces pe bază de cuvinte-cheie se numeşte SEO (search […]

Read More

Fii cu un pas înaintea concurenței de Black Friday!

Perioada reducerilor masive din luna noiembrie (Vinerea Neagră) reprezintă, alături de Crăciun, vârful de încasări al multor companii din România şi din lume. Pentru că Black Friday înseamnă discouturi masive şi mega-reduceri, mulţi dintre comercianţi investesc foarte mult în promovarea produselor lor. Una dintre cele fiabile modalităţi de a beneficia la maxim de acest avantaj […]

Read More

Psihologia culorilor în digital marketing

Psihologia culorilor și marketingul digital – există vreo legătură între ele? Ai spune că antreprenorul sau directorul de marketing, atunci când desfășoară o acțiune de branding sau rebranding, alege culorile mărcii în funcție de propriile preferințe sau viziune. Parțial corect, o poate face și poate ieși bine, dacă este inspirat și chiar cunoaște psihologia culorilor. […]

Read More