Close

Analytics

Ce este Analytics?

La nivel simplificat, restrictiv, Analytics este modalitatea prin care începi să-i cunoști pe clienții tăi și să analizezi ce fac ei pe website-ul tău ce le place și ce nu le place. Practic, cu ajutorul unui soft de Anaytics cu plată sau gratuit, obții informații cruciale despre business-ul tău. Ele te ajută să te miști cu ușurință în piața ta și să iei decizii în cunoștință de cauză.

Există mai multe tipuri de analize, de care o companie are nevoie, în afara analizei consumatorilor pe site. Acestea se referă la piață în ansamblu, căutând să identifice oportunități sau amenințări. Analizând datele de cele mai multe ori crește eficiența, dar, de asemenea, ajută la identificarea unor noi oportunități de afaceri care ar putea fi trecute cu vederea altfel, cum ar fi segmentele de clienți neexploatate. În acest sens, potențialul de creștere și profitabilitate devine provocator și se bazează mai mult pe inteligența cu care vezi ușor trenduri.

Unii analiști vizează să  identifice tendințele pe termen scurt și lasă laoparte posibilele amenințări, care le afectează afacerea mai târziu. Soft-urile de Analytics, bazate pe analiza datelor, ajută companiile să vadă comportamentul de cumpărare al clienților lor și le oferă o imagine clară a produselor ce trebuie evidențiate sau actualizate. Indiferent dacă este vorba de o preocupare de producție, de o problemă a unui serviciu pentru clienți sau de o deficiență în rândul angajaților , analizele pot contribui la evidențierea unor domenii cheie de interes atunci când vine vorba despre a realiza profit.

Ce obții folosind Analytics?

  • îmbunătățești serviciul clienți;
  • optimizezi diverse procese operaționale;
  • maximizezi valoarea oferită clienților;
  • optimizezi costurile cu diferite servicii;
  • optimizezi bugetele de marketing;
  • eficientizezi bugetele de marketing;
  • eficientizezi planurile de dezvoltare;
  • poți face prezumții cât mai corecte asupra trendurilor pieței.

Cu ce te putem noi ajuta legat de Analytics?

Un lucru este clar din capul locului și anume acela că nu poți funcționa fără să cunoști ceea ce se întâmplă în piața ta și în afacerea ta. Cu cât o companie colaborează mai intens cu oameni de analiză și strategie, cu atât are mai multe șanse să-și îndeplinească obiectivele de business.

Indiferent cât de complexe sunt datele companiei, te putem ajuta să interpretezi datele în mod corect pentru a obține un avantaj competitiv – oferindu-ți informații corecte, la momentul potrivit, pentru a putea lua deciziile fundamentate:

  • vei înțelege mai bine clienții;
  • vei identifica mai bine oportunitățile din piață și obstacolele care te împiedică să te dezvolți;
  • nu vei lua decizii nefundamentate;
  • vei răspunde mai bine nevoilor și cerințelor clienților de orice fel (de la experiența cu brandul la produs / serviciu)
  • vei putea inova;
  • vei putea obține un avantaj competitiv de necontestat.